2010. dec. 6.

Mit nézünk 2011-ben?

Ezeket nézhetjük 2011-ben. Egy-pár jó csak lesz ennyiből!
Előzetes véleményem -ami egy autokrata közösségben nem mérvadó-:


  • annyira hüJeség, hogy meg kell nézni: Iron Sky
  • R. ügynök nagy kedvencének előzménye: A majmok bolygója előzményfilm
  • másik kedvenc előzménye: A dolog előzményfilm
  • A District9 rendezőjétől is kapunk egy filmet


Ma estére pedig egy 50megányi magyar képregény, mad max, pacal, kocsma, meztelen nők, Trabant, Barkas: INNEN

Ti ketten meg legyetek jók, mert vannak kis valószínűségű dolgok. És mivel ezek nem velem szoktak megtörténni, és ti nem itt vagytok, akár veletek is megtörténhet.
Pl: állok a buszmegállóban. És egy magas, hosszú hajú, aranyos lány miről diskurál a mellette állóval? Na miről? Debuggolnak :-D :-D Hogy vajon mikor csesződik el a tömb tartalma, és hogy nem szeretik a CAN-t. Kész.

Ha holnapra sem oldják meg, akkor segítek nekik: szerintem valahol el van cseszve, de ne stresszeljen, inkább jöjjön korizni!

R. ügynök

3 megjegyzés:

  1. Na igen ez nem az én pályám :D
    az is meglepő lenne, ha arról beszélnének, hogy a szerelvényblokkok amit megszerkesztettek, már megint nem jók miután beillesztették őket a projektbe :D meg mennyire utálják már a Revitet.
    De ez valszin még kisebb eshetőségű dolog.
    amúgy szerintetek melyikből van kevesebb?
    Gépészlényből
    Infóslényből
    (*lány :) )

    VálaszTörlés
  2. THIS IS SPARTAAAAAAA!!!!!
    Gratulálok magunknak a 300hoz. Külön posztba ment volna, de erről már lekéstem.

    VálaszTörlés
  3. Egyébként, csak hogy a saját kommentemre is válaszoljak, az egyel előttem szólóra is reagálok. Szóval hajtás mindenhol, de f*sz kivan. A lényeket meg kiírom szavazásnak, úgyis régen volt már olyan.

    Filmekről: én a Neil Blomkamp filmet várom legjobban, a District 9-al is hatalmasat alakított szerintem.

    VálaszTörlés