2011. júl. 21.

DreamGirl

Most ténylegesen egy álmombéli lányról mesélnék.
Ennyire intenzív álmot elég ritkán látok, még ritkább, hogy tisztán emlékezzek is a szereplőkre.
Az meg kuriózum, hogy egyik szereplőre se vetítek rá létező személyt.

Nos álomlány:

Teljesen elüt attól a típustól ami eddig mágnesként vonzott.

Személyleírást nem adok :) nem akarom, hogy a rajongótábor hölgy tagjai az ajtómat kapargassák, csak mert picit hasonlítanak rá. XD


Mindenesetre álmomban látott lány tőlem meglepően különböző egyénisége volt, a céljai hasonlóak, csak az útvonal amin járt volt teljesen eltérő.
Tudtam, hogy régen ismertem, de nagyon rég találkoztunk és villámcsapásként ért az új találkozás, szinte átmenet nélkül találtuk egymás mellett magunkat.

Természetesnek hatott, hogy ott van mellettem, alig ismertem, de úgy éreztem mintha világ életemben mellettem lett volna.

Problémás volt...megoldható, de nehéz problémákkal rendelkezett, amit ha jól kezelsz inkább kihívás mint gond.

Mosoly, hát igen mindig fontos volt a sok mosolygás.

ÉS kezd fakulni, mint minden álom ez is egyre halványabb, vele a lány is...fura, neve nem volt, nem is kell, remélem megmarad valamennyire.



tudom b+ romantikus maszlag menjek el.,,.......zni, mellesleg metrón melóba jövet néztem hátha ott ül valahol, de neeem :D milyen lett volna odamenni egy csajhoz, hogy szia rólad álmodtam :D jobb mint a széép a szemed polírozod?

1 megjegyzés:

  1. // Tudod, addig nincs gond azzal, hogy valaki imádkozik, amíg nem mondja, hogy Isten válaszolt neki :-D

    Haha, ilyen nekem is volt, de az nem volt valóságtól elrugaszkodott. Hacsak nem nézzük az időutazást és szabotázs akciót az NDK-ban...

    VálaszTörlés