2012. szept. 5.

Mementó II.


Mementó
Nyelv: latin

jelentős v. súlyos dologra, eseményre emlékeztető jel (a. m. emlékezz!)


Szóval, egyesek biztos azt gondolják majd, hogy igen, megint csak nagy faszság volt  megírni ezt a postot is, de most inkább azt fejteném ki, hogy a stabilitás eléréséhez, hogy való folytonos törekvésem a stabilitás felé...mint már rá kellett jönnöm vén fejjel pofánverve saját magam:  (közhely jön)

- Kisfiam amíg nem barátkozol meg a saját faszságatiddal nem tanulod meg a saját károdon mit szabad és mit nem és a legfontosabb nem ismered meg saját magad, saját vágyaid, nem bukod őket, nem teljesülnek és jössz rá, hogy ez hülyeség volt, addig bizony nem lesz stabil párkapcsolatod, hiába vágysz rá már 14 éve...

Emellé persze jönnek az érzelmi reakciókat kiváltó külső behatások, amik akár mint korábban is képesek átnyúlni az idő síkján, és kis kavicskákat na meg 12km átmérőjű gyilkos meteoritokat dobálni lelkem tavának békés vizébe.


Nos mindenek előtt kifejteném, hogy e írás közepette, halál-nyugodt vagyok.
Akkor mégis miért?
Baromira nem terveztem semmit, csak gondoltam illő megemlékezni sorsfordító dolgokról,
ám legyen megjátszuk lássuk miben változott ez a post egy év alatt.

Hát-hát bullshit...nem igazán érzek kedvet ömlengős elemzésre az elmúlt évről....
Röviden tömören, megtapasztaltam több dolgot is amire vágytam, köszönöm, még egy pici na még
egy pici íígy jó, na még még még áhh szuper kösz kösz kösz elég volt, keresek mást amire vágyhatom,
és nem paráztat be, hogy úristen mi lesz ha már nem lesz esélyem megtapasztalni ezt meg ezt,
persze próbálva kímélni számomra kedves emberek lelki világát, nem áttaposva rajtuk.

Igen talán a legjobban úgy tudnám kifejteni, most perpill,
az a folytonos megfelelési kényszer kezd kiveszni véégre,
néha simán leszarom ki mit gondol, csinálom ami nekem jólesik amit helyesnek vélek, nekem meg az általam kiválasztottaknak jó legyen mindenki más le van szarva....hogy ez jó??
Nem tudom majd kiderül, korábbi példákból következtetve...igen jó,
MÉLYEN TISZTELT egykor konkurens "kollégától" tanulva meg a jóságot.

Na meg persze H-tól, akitől csak-csak ragad valami bölcsesség a kemény teflon fejemre,,,pedig tuszkolja rendesen, és kapom is az: én pedig jólmegmondtamámnekedDetenemhallgattálrám-ot, így van ez jól :) BIG TY. 

Jaa hogy mikor tört át a gát...nem is olyan régen, sikerült a számomra egyik legfontosabb emberre  tömény hangerőként ráömlesztenem a problémáim esszenciáját, kellett hozzá magas fokú feszültség,
és a Rá jellemző baszogatási kényszer és módszer,
voltaképpen önvédelemből kezdtem el ömleszteni aztán átment folyammá...hát jól megkapta az fix,
nem köszönte, de legalább felfogta, hogy nem mindig jó ha az embert semmiségek miatt baszogatják.
Én meg rájöttem, hogy jézusom mekkora barom vagyok és milyen jól esett ilyen formában kiadni ezt a sok szennyet magamból. Szóval Köszönöm.  tanulság...évente ki kell menni valami hegyre és kiordítani a világba a fájdalmat. (W-nek van egy ilyen sztoryja érdemes meghallgatni)

Noh nem mintha többiek nem rugdostak volna a kellő pillanatokban, dehogynem és hiperszuperhálásvagyokérte. :)

Persze a női lények se maradjanak ki, köszönöm nekik is, főleg azoknak akik törődnek is a kis tavacskámmal, bár hajlamosak beledobálni mindenfélét fene a pofájukat ;)  .

Innentől rövidre fogom:
Lényeg a lényeg: semmit nem csinálnék másképp az elmúlt 2-2.5 évben, sajnos makacsságom és félelmeim árát meg kellett fizetnem, de legalább a gerinc AZ még talán megvan ott ahova való, még ha néha picit fáj is.

Szebb, okosabb, bölcsebb, továbbra sem lettem, hogy még mi nem lettem megint sorolhatnám oldalakon keresztül,
Hát már megint mi lettem?
 :D mindenki jól meglepődik.
TAPASZTALTABB.

Ennek ellenére igen is szükségem volt-van-lesz támogatásra, már megállok 2 mankó nélkül, picit még sántikálok, de kösz kösz, ha elesnék egy kezet elfogadok.
Ha éppen nincs ott senki akkor meg jöhet az ellenállás, ami ugyebár sokszor segít felállni.
amúgy most nem ezt akartam, de minden tiszteletem a számnak azért amit nyújtott,
Muse-Resistance



hogy mit akartam,
ezt, mert tükrözi a néha-néha fodrozódó fent említett tavat.




3 megjegyzés: