2011. jan. 2.

Hová viszitek? El!

Békés újévi napon kis kutatást végeztem, hogy milyen ufo/alien/emberrablás/összeesküvés típusú filmet érdemes megnézni. Google...top 10..alien/abduction...

Lesújtó -bizony ezt így kell írni-. Az első X-akták film, Spielberg filmje és minisorozata. Semmi, amit ne láttam volna.

És egy gyerekkori ismerős, amiből csak a napszemüvegre emlékeztem: They Live. Ahogy a főhős mondja: I have come here to chew bubble gum and kick ass... And I'm all out of bubble gum.
Duke Nukem későbbi beszólását ki ismerte fel?
IMDB They Live trailer
A beszólásos jelenet, figyeljétek a kis feliratokat a bankban.
és Duke Nukem

Mondjuk Arnold Kormányzót -még fénykorában- el tudom képzelni, mint Duke Nukemet,meg ahogy ezt mondja :-D

Milyen jó is lenne egy ilyen témájú, jó film. Nem csak a hentelés, űrhajók energiapajzzsal.
P ügynöknek is hogy tetszene, az összeesküvéssel, rejtett reklámokkal meg tömegbutítással. :-D

1 megjegyzés:

  1. Én ugyanezt a kutatást elvégeztem a nyár végén. A top 10 listából leszedtem kb 5 filmet, bele néztem mindegyikbe, és csalódnom kellett... Ez van :S

    VálaszTörlés