2011. ápr. 18.

Szem

Többszínű, mintás, érdekes szem (forrás Google: eye blue iris)
kékes zöldes, barnával. A keverékek mindig a legjobbak. Érdekesek.



Egy sötétebb barna szem (Google: dark brown eye)
Kevesebb a minta. De ezt bebuktam, mert ez is szép./de az első egy férfiszem, szerintem/


És egy igazi, majdnem teljesen sötét szem(Google: dark brown eye)
semmi minta. Alig látni valamit.

És, hogy kékben is kapjatok egyértelműen nőit és szépet. Hát tessék: kékes-zöldes, belül kicsit barnásabb színnel. Ennél jobb nem is lehet. Szerintem.(Forrás Google: valami green eyes/ green iris/ ilyesmi)

De gustibus non est disputandum.

katt a képre!

Persze trükkös, mert ha nem passzol az archoz, akkor hiába minden. Ha az arc meg nem passzol a testhez, az meg az agyhoz, amit benne hord.

Kelt mint fent,
R ügynök

3 megjegyzés:

  1. R ügynök:
    Köszönjük a bemutatót :) tudja Ön is, hogy ahány szem annyi minta és annyi szín.

    Persze lehet őket kategorizálni, de...

    Úgy tűnik még mindig a manipuláció hatása alatt állok, mivel nekem az aktuális kínálatból a sötét szem jön be.
    De lehet, hogy az az ötvözet passzol egymáshoz éppen a legjobban.

    VálaszTörlés
  2. Szépek. De nem a mintázat, vagy a írisz színe adja a szépségét. Az igazi szépség belülről fakad. Igaz elsősorban a szemben tükröződik (a lélek tükre ugyebár). De lényegében az összhang a lényeg: értem ez alatt a külső-belső összhangot.

    VálaszTörlés
  3. Attól még most nekem is inkább a fekete...

    VálaszTörlés