2011. okt. 8.

Hőlégballon

Na, jöjjön egy okos poszt! Az Ügynököknek.

Nem mondok sokat, így majd mindenki hozzáképzeli azt, ami saját magában van. "Hmm-hmmm"-mondod majd. "Pont erre gondoltam én is!" Pedig nem biztos, csak humbugban beszéltem, és hagyom, hogy az agyad kitöltse a hiányzó részeket.

-ezt most persze leírtam, és most már tudod, hogy nem vagyok mindent tudó. Így megy ez.


A világ, Ügynökök, nem is bonyolult. Nem is fekete-fehér. Csak be kell, hogy kalibráld a színeket és a fényerősséget -amit műholdak nagy egybefüggő, egyforma izék...a Földön az éppen kéznél levő sivatagok felé nézegetve teszik meg, ha érdekel-.

Aztán könnyebb utána meglátni, amit akarsz: a fogorvosnál sem gondolkozol, hogy "Doktor úr, ez most lehet, hogy fájt, bár annyira nem volt rossz? Vajon-e?" Hanem: "ööööááááááÁÁ!" azaz: baszod, ez fáj!- csak ugye gépek, tampon meg egy kéz van a szádban.

Kifejlődött a felvillanó villanykörtém is. Egyszerűen működik: jössz, mész, jössz, és lesz valami, ami nem illik a többi közé. Ilyesmik:






















2 megjegyzés:

  1. Én bevallom, hogy ezt nemértem. De a képek jók!

    VálaszTörlés
  2. Azt, hogy azokat az embereket/elfoglaltságokat, amik igazán tetszenek, könnyű észrevennem mostanában. Annyira ugranak ki a környezetükből, mint a fönti képek témái.

    És utána már nem lehet nem-észrevenni. Akár jó az, akár nem.

    VálaszTörlés