2013. jan. 19.

No.


Hagyománytól eltérően, kissé csúsztatva időben, és röviden.

Év bulija:
- Hm. nem sok volt idén. Januári koncert és világége party ami talán emlékezetes.

Év win:
- "gonosz erdei manócska"
- Apró dolgok, melyeket egyesével megnevezni nem tudok, de valamelyest előre vittek.

Év fail:
- Jobb láb elvesztése térd alatt, Kraken által
- Év végi "faszomkivanavilággal" depresszió.

Év játéka:
- MoP egyértelműen. Diablo 3-al karöltve.

A "világvége évében" kaptam hideget-meleget az élettől újfent. Igazából saját életem optimista szemlélőjeként levontam a megfelelő tanúságokat. Többek közt megerősítettem magamban a leszarom faktort. Tisztába vagyok vele, hogy ez sokszor nem előre visz, és hogy akaratlanul is ártok ezzel olyanoknak, akiknek nem kéne, de hát idén jópár olyan ember baszott hátba, akikről nem gondoltam volna. Tekinthetjük ösztönös reakciónak.

Továbbra is túlélésre rendezkedem be, mert nehéz idők jönnek qvantum-conscio-telepatikus előrejelzéseim szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése