2011. jún. 2.

Tortured visionz by H-ügynök

Még aznap este egy kiadós kefélés után bealszik a csaj mellettem. Felrémlik pár durvább gif-anim, amit nemrég láttam, és mivel még nem vagyok álmos, ezért hirtelen megszáll az ihlet. Hozok egy szeletelőkést a konyhából és csípőtől garatig felnyisszantom azt a gyönyörű, verítékben úszó testét. Olyan túlvilági hangon sikít, hogy majdnem lepattog a zománc a fogaimról. Eszembe jut általános iskolából, hogy a hangképzés alapja a kifújt levegő, ezért töredékmásodperc alatt kitépem mindkét tüdejét (nedves reccsenés), és végre csend lesz.
A szétspriccelő vér teljesen eláztatja a lepedőt, én pedig komótosan bebábozódok a tocsogós ágyneműbe a még rángatózó (és langymeleg) hullával. Elalszom...
Hajnalra kellemesen összeszárad rajtunk a vér, és élvezettel epillálom a lábam a rámalvadt lepedővel. Kicsit később valami elfeledett melódiát fütyörészve felöltözöm, és kisétálok a szabadsághídhoz. Felhágok a turul mellé, belenézek az .50-es desert eagle csövébe, és mosolygok.
Elképzelem, ahogy a szétloccsant agyú hullám milyen hanggal fog az aszfaltra csapódni, de amilyen mázlim van az életben, valami olyan pózban sikerül majd megdögleni, hogy minden kiérkező tűzoltó/mentő rajtam fog röhögni. Mielőtt a pesszimizmus legyűrne, gyorsan meghúzom a ravaszt, és felébredek.
Szar, esős reggel van, már megint le kell élni egy kibaszott napot... De legalább szépet álmodtam :)

3 megjegyzés:

  1. Azon agyaltunk, ennek mi köze az ufókhoz.
    Te vagy egy ALIEN??

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az ügynök nem használta a szolgálati alufólia sisakot. Ezzel nem csak egy munkavédelmi pert akaszott az ügynökség nyakába, de még magában is nyilvánvaló kárt okozott. :-)

    Ha iskolai mészárlásra, egy kis Hasfelmettsző Jack újraélésre, vagy hídmászásra készülsz... nem lenne jó, ha azt írnák: "blabla...tette elkövetése előtt az interneten leírta terveit". Szal' inkább beszélgess valakivel! De még jó, hogy csak viccelsz. :-D (?)

    VálaszTörlés
  3. Sztem nem viccel. Halálosan komolyan gondolta minden szavát. Sőt, az álom keretbe való ágyazás az egyetlen hazugság a történetében.

    VálaszTörlés