2011. szept. 3.

Önvédelmi kamutetkó

Rövid történet következik:

Kb. fél éve egyik kínai webshopon megláttam egy fura dolgot, kézre húzható kamutetkó.
Mivel hajlamos vagyok fun dolgokat instant megvásárolni, ezért gyorsan ki is választottam egy szimpatikus mintát és ment is a rendelés.

Elképzeltem amint gangsteres témájú airsoft játékon, vagy buliban yakuzát játszom.
Igen ám, de a kis ázsiai boltosok körülbelül 4 hónapot ültek a dolgon, mire nagy nehezen, végre hajlandóak voltak elküldeni.

Nagy volt az öröm, édesanyám éppen nálam vendégeskedett, segített a felpróbálásban, ámulás bámulás, vihogás,
Ezzz nagyon JÓÓÓ, hatalmas poén, viszont az elejét meg a végét muszáj eltakarni, mert napfényben látszik, hogy kamu.
Bicajos kesztyű + fekete póló felvesz, pózolás fénykérezkedés.

Aztán eltettem a fiókba és tegnap estig elő se került, amikor is H ügynökkel kitaláltuk, hogy elmegyünk Zombit vadászni Budapest egyik kihalt, sötét mezejére.

Gondoltam adjunk a hangulatnak rákészülök:
Kapucnis pulcsi, betétesbakancs, baseball sapka, sör kellő mennyiségben.
Természetesen metrón és buszon pulcsi ujja lehúz, nem akarok én itt hülyét csinálni magamból a BKV-n.
OFC. rohadt meleg volt, ezért amint kihaltabb környékre értünk pulcsi levesz, vagy ujja felhúz, levegőzzön a "harisnya".

Zombik levadászva, világmegmentő elméletek kitalálva, sör is elfogyott, fél egy induljunk haza.

H ügynök kikísér az éjszakai buszra---jött is--célállomás--leszállok--indulok hazafelé.

Fülhallgató bedug, ejj de meleg van, na sebaj nem kérkedünk hisz csak poénból vettem fel, na meg a zombikat riogatni.

Séta hazafelé, jön szembe három emberke, nézem egyik csaj, így biztosan nem lesz gáz.

El mellettük---hát mire figyelek fel, hogy utánam fordulnak és valamit olyan hangosan magyaráznak, hogy áthallatszik az agyba dugós fülhallgatón--visszanézek---humm már felém fordulva magyaráznak
Huppsz nicsak 3 roma fiatal -.-
Tipikus: ki vagy te kis hülyegyerek arckifejezéssel néznek rám.
Hát késő...gondolom már megálltam, nézzük mit akarnak.
Fülhallgató kivesz, halljuk csak mit is akarnak.
(közben reménykedem, hogy nem a leszólítjuk aztán kiraboljuk tipikus esete áll fenn, volt már benne részem, hál isten mindig szerencsésen jöttem ki belőle, nem kívánom senkinek)
Csaj kérdi.:
-MIVAN NEM HALLASZ?
mondom: - nem
-AZT KÉRDEZTEM MENNYI AZ IDŐ, JÁR-e MÉG A KIBASZOTT VILLAMOS.
pulcsiujj felhúz, félhomályban felderül a kamutetkó, órára ránézek, mondom
- Negyed kettő...szerintem már nem jár.

Na ott kellett volna lefotózni a roma-srácok arcát, amikor behaluzzák, hogy a szembe jövő baseball sapkás srác,IGAZÁBÓL egy szőrös arcú, teljesen tetovált alkarú
neonáci ÁLLAT.
Szóval agresszív arcvonások menten szelídek lettek,
instant megfordultak még csak annyit se mondtak nyikk mentek is tovább.

Én szintén megfordulok, fülhallgató visszatesz és megyek tovább békésen haza.
Közben azon elmélkedem, hogy ezek most csak lazán bunkók, vagy azt gondolták, hogy dikkmá itt jön ez a kis hülyegyerek szívassuk már meg, aztán koppantak hisz tiszta "tetoválás" az egész alkarja.
Magamban jót mosolygok, és alternatív valóságokban levetítem mi történt volna, ha nincs rajtam a kamutetkó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése