2010. máj. 9.

Ez aztán a találmány

Pontosabban találmányok, többes számban. Egészen pontosan öt. Lássuk szépen, sorjában.


Kábelek, kábelek. egyre több van belőlük. Meg is gyűlik velük a bajunk: pöndörödik, gombolyodik, keveredik... Az alábbi asztal lehet a megoldás?

Hová is tettem? Merre is van? Előfordult már mindenkivel, hogy valamit letett valahova, aztán amikor épp kellett volna akkor nem találta meg. Ezen a problémán segíthet az alábbi apparát. A kis kütyüket elhelyezzük az eltűnni akaró tárgyakban (beletesszük, ráragasszuk, stb...). Majd mikor meg akarjuk találni, azt a nagyobb apparát segítségével tehetjük: minél közelebb járunk a célhoz, annál erősebb hangot ad ki a kütyü.

Sietünk valahová, és jön egy sarok, ahol be kellene fordulni. Murphy törvénye alapján tuti, hogy pont akkor jön a sarok másik oldaláról, egy hasonlóan sietni akaró másik ember. Ilyenkor általában vagy fellökjük egymást, vagy kiverjük egymás kezéből a tárgyakat. Nemritkán anyázás a vége. Milyen jó is lenne egy jelzőlámpa, ami jelezné a sarkon túl közeledő "támadás" tényét. Íme:

Péntek/szombat este, buli van. Jól érezzük magunkat, ne adj isten picit be is rúgunk. Hazafelé előkotorjuk a kulcsot a zsebünkből, ez még rendben is van. De az a fránya kulcslyuk... Ugye?

Végül egy érdekes darab. Nem is igazán értem... Se nem roller, se nem bicikli. Hanem egy futópad, kerekeken... Kérdem én, ha futni akarsz friss levegőn, akkor miért is nem mész egyszerűen futni egyet friss levegőn?

2 megjegyzés:

  1. nekem kell egy olyan megtaláló kütyü :D de lehet hogy azt is el tudnám pakolni úgy hogy nem találom meg :D

    VálaszTörlés
  2. Mikor erre ráleltem a Zinterneten, egyből erre gondoltam én is :D

    VálaszTörlés