2010. máj. 11.

Mé' fontos a szavazás?

Hát ő... Ezé'. Ö... Pontosan miért is? Aki érti szóljon pls :D
"Hát azért tartottunk fontosnak, hogy hát... legalább minekünk is fontos legyen, ők nekik is fontos legyen... hát valamit... csak az életért... csak csináljunk valamit."
"Aktívan? Hát... én csináltam... Félig."
"Szeretném, hogy hát az ország... valamit dönt magáról... hát asz'... Na."
"Fontos volt ez a választás... mármint... nem volt fontos volt..."
"Egyik párt a másik..."
"...de szeretnék erre jutni, hogy... hát... Legyen valami."
"Én nem beszéltem, szóval az ismerőseimmel, de... megbeszéltem, hát, úgyhogy, mindenki arra szavaz, amit akar."
"Én erre a pártra szavaztam, őszintén megmondom, nem mondom most, me' nem nyí'vános, me' nem szabad, me' kampány van."
"Szerintem félnek attól, hogy hát... ó hát, ezt vállalják, azt vállalják... de hmm... nem tudom most."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése