2010. máj. 18.

A jövő értelmisége

Ezt még Robi küldte pár napja. Nem posztolta ki ide, ezért megteszem én:

A levél tárgya, amelyben ezt küldte az volt, hogy: GYÁSZ. Hát, az. A videon látható egyének a jövő értelmisége. Kérdem én: pár év alatt (4-5) ennyit fejlődött volna visszafelé az emberiség? Vagy csak az oktatás színvonala romlott le ennyire? Mi lesz itt kéremszépen? Az ok, hogy ha ilyen hülyék fognak kikerülni az egyetemekről, akkor valószínűleg nem lesz problémánk az álláskeresésnél. De mi lesz azután? Ezek fognak majd minket eltartani nyugdíjas korunkban? Hát persze.

És még az a vicc, hogy ezek tuti elvégzik a sulit az előírt idő alatt. Én meg itt sz*pok, már hetedik éve, megint napi 14óra kódolás egy aláírásért, péntek a határidő, és nem is biztos hogy sikerül addigra befejeznem...

Asszem teljesen jogos, ha most azt kívánom minden hülyének, hogy haljon meg...

5 megjegyzés:

  1. Ez most nagyon érdekelne, de le van tiltva a videózás :D, majd délben megsasolom. Előre félek, hogy ki fogok akadni...nagyon.

    VálaszTörlés
  2. óóÓÜÓÓ jajj,
    Mondjuk Tomcatre aztán tényleg nem vagyok kiváncsi...most már független :D

    VálaszTörlés
  3. hát ez zseniális.. megjegyzem engem az jobban felháborított h nem tudjok ki Eötvös Loránd..

    VálaszTörlés
  4. Jah :) igaz, bár nekem is csak halvány emlékeim vannak róla, de én nem az ELTE-re jártam, hihih megkérdezem Nepát :)
    Amúgy BME is gáz...2. VH :) töritétel könyörgöm!!

    VálaszTörlés
  5. A legutóbbi szavazás kérdését ezeknek már fel se merném tenni... "mi az a pi?"
    BME meg úgy látszik kifejezetten szeret szopatni engem. Nagyon valószínű, hogy még egy félév rohadás lesz ebből egy kibaszott házi miatt megint...

    VálaszTörlés