2012. jan. 30.

Fekszem a földön a bogarak csípnek.

Hogy most éppen mi bánt...
Hát unatkoztam és nincs is jobb móka az önsanyargatásnál,
ezért pörgettem a fogaskerekeket és kimatekoztam mi bánt:

Ki nem mondott tények,
Elfeledett, elnyomott gondolatok.
Az hogy a szavak mennyire szánalmasan szükségtelenek,
Főleg, mikor túl mély dolgokról szólnak amúgy csak lealacsonyítják azokat.
Mégis...sokak fontosnak érzik, hogy kimondjanak dolgokat,
mások, hogy kierőszakolják,
hogy hallják
vannak akik ezeket a vágyakat meglovagolva ösztönösen, vagy tudatosan manipulálnak.


Van olyan, hogy szavak nélkül értjük egymást? IGEN!!
Kell hozzá, hogy ismerd a másikat, meg kell, hogy nyílj,
Nemmegy, de szeretnéd?
Nos kérj segítséget, menni fog, hisz tudod a módját vagy mégsem?
Próbáld más irányból, harmadikból sokadikból finoman ha erőlteted lehet csak nehezebb lesz.
Jah, hogy észere sem veszed, hogy kéne...nos barátom, te bizony rá fogsz baszni, vagy már rá is basztál, sebaj majd tanulsz belőle. 


Csak ennyi gyötört, de jó volt kinyomni,
mint a könnycsepp hagymapucolás közben.
Időként tudni kell összeszorítani a fogunkat és benézni az ágy alá,
aztán kikotorni az összegyült szemetet, tanulságot, szart.
Jó annak akinek ösztönből megy.....és nem akkor gondolkozik amikor már megemelte a szar az ágyat
Megy mi....na persze...haha manipulatív köcsög mind, de jobban élnek mint a naiv birkák? O.o
Persze majd jó lesz.

nem kell értened, majd én értem, hisz csak nekem szólt :) 

1 megjegyzés: